czwartek, 1 listopada 2012

Nowości.

Postanowiłam założyć bloga , o nowościach dotyczących serialu 'The Vampire Diaries' .
Mam nadzieję , że będziecie go czytać :)
Nowa ciekawostka!
Wiemy już, że nowy sezon przyniesie dużo ciekawych informacji o dalszych losach bohaterów.
Według najnowszych informacji wiadomo iż zobaczymy Stefana w mundurze podczas II Wojny Światowej.

The Vampire Diaries : "Braci Salvatore widzieliśmy już podczas wojny secesyjnej i teraz znów przeniesiemy się w czasie. Tym razem to Stefan weźmie udział w bitwie..i tak zobaczymy go w mundurze. Tak wygląda w nim tak dobrze jak możemy go sobie wyobrazić."

Natomiast rolę łowcy - Alexandra - zagra szkocki aktor Paul Telfer .






3 komentarze:

  1. Masz bardzo fajnego bloga, świetnie zdjecia i ciekawe posty, polubiłam, obserwuję i liczę na rewanż, zapraszam tutaj: http://justynasinspirations.blogspot.com/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO NA PEWNO BEDE TU ZAGLADAĆ :) JESTEM WIERNA FANKĄ PAMIĘTNIKÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja bloga! dobry pomysł, bo zawsze warto realizować swoje pasje. ja niestety nie czuję klimatów "pamiętników", ale chętnie będę zaglądała

    OdpowiedzUsuń